regulamin
Ostatnia aktualizacja: 16.07.2025r.
Regulamin Pracowni ATO
I OGÓLNE
Każdy uczestnik warsztatów w Pracowni ATO i coworku ATOsfera zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania poniższego regulaminu.
Autorem regulaminu jest firma:
Paulina Górniak ATO Pracownia Plastyczna z siedzibą przy ul. Bałuckiego 7i/16, 30-318 Kraków, NIP: 6262879841, mail: ato.pracownia.plastyczna@gmail.com, tel: 514240515
Zajęcia ceramiczne odbywają się w Pracowni ATO, mieszczącej się przy ulicy Bałuckiego 5, wejście pomiędzy klatką C, a D.
Pracownia ATO oferuje kursy ceramiczne dla dorosłych i młodzieży, a także cowork ceramiczny ATOsfera dla osób zajmujących się ceramiką na poziomie zaawansowanym.
Niniejszy regulamin jest oświadczeniem obu stron i obowiązuje obie strony do respektowania jego postanowień.
II DEFINICJE
ATO Pracownia - przestrzeń/pracownia ceramiczna.
ATOsfera - przestrzeń/coworking artystyczny/ceramiczny.
Kursant – osoba fizyczna pełnoletnia lub osoba prawna korzystająca z oferty ATO Pracowni.
Świeżak - osoba przychodząca na warsztaty do Pracowni ATO pierwszy raz.
Karnet - wybrany przez Kursanta abonament uprawniający do uczestnictwa w warsztatach.
Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady przebywania i korzystania z oferty ATO Pracowni i ATOsfery
FITSSEY – strona www.app.fitssey.com/atopracownia, przez którą kursant może kupić i rezerwować uczestnictwo w zajęciach.
Prowadzący - nauczyciel/instruktor ceramiki.
BLOG - atopracownia.blogspot.com, blog z informacjami, najczęściej zadawanymi pytaniami o Pracownię ATO
III ZAPISY, WARSZTATY
Pracownia ATO organizuje zajęcia w formie zajęć grupowych, pozostawiając uczestnikom dozę dowolności w koncepcie i realizacji.
Zapisy na warsztaty odbywają się wyłącznie poprzez stronę FITSSEY.
Kursanci uzyskują możliwość wzięcia udziału w zajęciach po opłaceniu karnetu na stronie FITSSEY za pomocą systemu Przelewy24, terminalu płatniczego lub gotówką stacjonarnie w pracowni ATO.
Regulamin wraz z cennikiem i aktualnym harmonogramem zajęć dostępny jest na stronie FITSSEY.
Kursanci zobowiązani są do podania swojego imienia, nazwiska Prowadzącemu, w celu odznaczenia obecności uczestnika w systemie FITSSEY.
Kursant może zapisać się na dwie z grup pod rząd.
Prowadzący ma prawo nie dopuścić kursanta do zajęć w przypadku nieopłacenia udziału w warsztatach.
Prowadzący ma prawo nie dopuścić kursanta bez podania przyczyny, w przypadku, gdy udział danego kursanta narusza zasady bezpiecznej pracy lub zakłóca możliwość komfortowego prowadzenia zajęć dla pozostałych kursantów.
W przypadku niedopuszczenia kursanta do zajęć przez Prowadzącego, kursantowi zwracana jest pełna kwota wykupionego uczestnictwa w danych zajęciach (100%). Forma zwrotu zapłaty ustalana jest indywidualnie pomiędzy Prowadzącym, a kursantem.
Decyzja o niedopuszczeniu lub zakończeniu zajęć przez kursanta, może być podjęta w każdym momencie trwania zajęć.
Pracownia ATO może odmówić sprzedania karnetu bądź coworku bez podania powodu.
Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających będą natychmiast wypraszane z Pracowni ATO.
Przy próbie stawiania jakiegokolwiek oporu, Prowadzący ma prawo wezwać policję, argumentując to bezpieczeństwem pozostałych kursantów.
IV ŚWIEŻAKI
Osoba chcąca rozpocząć kurs ceramiczny w ATO, w pierwszej kolejności musi uczestniczyć w zajęciach wprowadzających dla ŚWIEŻAKÓW, które odbywają się wg harmonogramu umieszczonego na stronie FITSSEY.
Świeżak po odbyciu zajęć wprowadzających dla nowych kursantów, może dołączyć do każdej z grup regularnych.
Prace wykonane przez Świeżaka na zajęciach wprowadzających, w przypadku niezgłoszenia się w celu kontynuacji pracy nad nimi, w przeciągu 1 miesiąca od pierwszych zajęć zostaną zutylizowane lub zaadaptowane.
W przypadku wcześniejszego doświadczenia z ceramiką, kursant może ominąć zajęcia dla Świeżaków.
Szczegółowe informacje jak wyglądają zajęcia dla Świeżaków znajdują się na Blogu Pracowni ATO.
V ANULACJE, WAŻNOŚĆ
W przypadku niemożliwości wzięcia udziału w zajęciach, kursant może skorzystać z opcji anulacji w systemie fitssey do 24 godzin przed startem zajęć. W przypadku anulacji w ostatnich 24 godzinach przed planowanymi zajęciami, wejście z karnetu przepada.
Karnety wejściowe ATO mają ustalony termin do wykorzystania przez kursanta od momentu kupna (do wglądu w platformie fitssey).
Planowaną dłuższą nieobecność tymczasową kursant zgłasza drogą mailową lub elektroniczną (messenger, instagram) w celu uzgodnienia ważności daty posiadanego karnetu.
Ważność karnetu Pracownia ATO może wydłużyć pod warunkiem, że planowana nieobecność zgłoszona jest w czasie gdy karnet jest aktywny/ważny.
Przedłużenie ważności karnetu jest ustalane indywidualnie z Kursantem. Ważność karnetu nie zostanie wydłużona w momencie gdy już upłynął termin jego ważności.
Czas na wykorzystanie karnetu może zostać wydłużony w zależności od indywidualnej sytuacji Kursanta i od ilości niewykorzystanych wejść. Karnet może zostać wydłużony jednorazowo, o maksymalnie 4 tygodnie.
Na karnet Kursanta, uczestnik może zaprosić zaprzyjaźnioną osobę/ członka rodziny. Kursant zakłada na swoim profilu na stronie FITSSEY subkonto dla osoby zapraszanej w celu zarezerwowania miejsca w grupie i pobrania wejścia z karnetu Kursanta dla gościa.
Kursant może przekazać swój karnet/wejścia innemu kursantowi ATO lub osobie posiadającej wcześniejsze doświadczenie w pracy z ceramiką. Jest to możliwe, po uprzednim podaniu Prowadzącemu danych osoby, do której przekazany zostanie karnet, w celu zmiany danych w systemie Fitssey.
W przypadku odwołania zajęć z winy prowadzącego, wejście jest zwracana na karnet Kursanta.
W przypadku odwołania zajęć w związku z przerwą w działaniu Pracowni ATO (przerwa świąteczna, przerwa wakacyjna itp.) – karnety, których ważność obejmuje okres przerwy zostają automatycznie przedłużone o daną ilość dni.
Pracownia ATO poinformuje kursantów o odwołanych zajęciach poprzez wiadomość e-mail z systemu FITSSEY.
V REKLAMACJE, PŁATNOŚCI
Kursant ma prawo odstąpić od umowy w przeciągu dwóch tygodni od dnia zakupienia karnetu. W przypadku odstąpienia od umowy, kursantowi zwracane jest 100% wartości karnetu. Środki zostaną zwrócone drogą przelewu bankowego na wskazany numer konta bankowego przez Kursanta.
W przypadku niedopełnienia warunków umowy przez Pracownię ATO, kursant ma prawo do reklamacji. Reklamacja może dotyczyć tylko zwrotu całości środków.
Kursant ma możliwość złożyć reklamację w ciągu 14 dni od dnia zakupienia karnetu poprzez e-mail: ato.pracownia.plastyczna@gmail.com.
Pracownia ATO zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w przeciągu 14 dni.
W przypadku chęci uzyskania faktury VAT, kursant zobowiązany jest wysłać na adres mailowy ATO dane firmy, na którą ma być wystawiona faktura, niezwłocznie po zakupie karnetu przez system Fitssey.
Promocje cenowe są ustalone przez Pracownię ATO i mają określony czas trwania. Promocje ogłaszane są za pomocą social mediów oraz bezpośrednio w Pracowni ATO. Promocje kierowane są do poszczególnych odbiorców (stali klienci, nowi klienci, odbiorcy newslettera) i dotyczą zawsze kursanta, do którego dotarła dedykowana wiadomość.
V ZAJĘCIA / MATERIAŁY / NARZĘDZIA / PRACE
Prowadzący zobowiązuje się do prowadzenia zajęć w założonym przedziale czasowym, wynikającym z harmonogramu zajęć.
W trakcie zajęć w ATO Pracowni może przebywać jednocześnie maksymalnie 12 osób i Prowadzący.
Prace pozostawione w pracowni bez podpisu lub stosownego oznaczenia, zostaną zutylizowane lub zaadaptowane.
Każdego pierwszego dnia miesiąca Pracownia ATO, robi porządki w pracach kursantów.
Prace Kursantów (też formy gipsowe, własne materiały i narzędzia) przetrzymywane są w pracowni maksymalnie przez 3 miesiące. Np prace zrobione w Pracowni ATO 21 stycznia, są przetrzymywane do 31 marca. Po tym czasie zostaną zutylizowane bądź zaadaptowane.
Kursant na początku zajęć omawia z Prowadzącym organizację pracy podczas danego dnia warsztatów.
Kursant zobowiązuje się do dbania o narzędzia i sprzęty dostępne w pracowni.
Kursant zobowiązany jest do przestrzegania zasad związanych z utrzymaniem porządku.
Kursant zobowiązany jest do wyraźnego sygnowania/podpisywania prac. (więcej niż inicjały).
Prawa autorskie do form gipsowych, które znajdują się w Pracowni ATO, należą do pracowni. Prace stworzone przy pomocy form ATO nie mogą być sprzedawane, bez zaznaczenia, że zostały wykonane w pracowni ATO.
Kursant może korzystać z wszystkich materiałów i narzędzi dostępnych w pracowni ATO.
Wszelkie braki w narzędziach bądź materiałach, Kursant zgłasza Prowadzącemu.
Podczas odbywania się warsztatów, prowadzący dokumentuje przebieg zajęć w formie zdjęć i krótkich filmów do wykorzystania w Social madiach. Kursant ma prawo nie wyrazić zgody na upublicznianie swojego wizerunku. W tym przypadku prosimy o przypomnienie się Prowadzącemu w momencie, gdy robi zdjęcia w Pracowni.
Kursant może kończyć swoje prace stworzone w domu w ramach zajęć w ATO. (szczegóły u Prowadzącego)
Prowadzący chętnie służy pomocą i swoją wiedzą.
W przypadku pytań i niejasności należy śmiało pytać i prosić o pomoc Prowadzącego 🙂
VI WYPAŁY CERAMIKI
Prowadzący informuje kursanta o zasadach dotyczących wypału stworzonych przez niego prac.
Prowadzący może odmówic wypalenia prac kursanta, gdy zostaną one źle wykonane, nieodszkliwione i źle przygotowane do wypału.
Prace kursantów są wypalane w przeciągu 2 tygodni od włożenia prac do pudeł służących do segregacji wypałów, z wyjątkiem prac niegabarytowych. W przypadku prac nieformatowych, większych, czas wypału może się wydłużyć.
Kursant może wypalać prace stworzone w domu według aktualnego cennika na wagę wywieszonego w pracowni. I zamieszczonego na BLOGU Pracowni ATO.
W przypadku uszkodzenia pieca lub jego elementów wskutek źle przygotowanych prac wykonanych poza pracownią, autor odpowiada za szkody finansowe zgodnie z informacją zawartą w cenniku wypałów umieszczoną na BLOGU ATO Pracowni
Istnieje możliwość wypalania prac, osób nie uczestniczących w zajęciach w Pracowni ATO. Przy pierwszorazowym wypale autor wypełnia formularz osobowy, podpis na formularzu jest równoznaczny z akceptacją zasad oraz cennika wypałów.
Przed wypałem konieczne jest przekazanie informacji o wszystkich użytych materiałach (w szczególności zakresu temperatur wypału).
W przypadku zanieczyszczenia/uszkodzenia elementów pieca ze względu na niepoprawnie nałożone szkliwo/błędne informacje o temperaturze wypału za szkody finansowe odpowiada autor zgodnie z cennikiem umieszczonym na BLOGU i w Pracowni ATO
Na wypał pracownia zakłada ok. 2 tygodni (w zależności od ilości i rozmiaru prac czas ten może ulec zmianie).
Kursanci mogą wypalać swoje domowe dzieła opłacając jedynie pierwszy wypał, a następnie kontynuować je w ramach zajęć bez żadnych dodatkowych opłat.
VII MASA LEJNA / FORMY
Każdy kursant w trakcie zajęć może zalać maksymalnie 3 formy mniejsze. W przypadku form dużych (wazon, donica, wielki talerz) może zalać tylko jedną formę + jedną malutką.
Jeśli kursant jest zapisany na 2 grupy pod rząd, może on odlać prace na jednej i drugiej grupie oddzielnie.
Kursant może zalewać formy jedynie na początku zajęć.
Przy przekładaniu form na półkach, kursant uważa na formy, stara się ich nie uszkodzić, nie wkłada mniejszych form do środka większych.
W przypadku form wieloelementowych, kursant przed zalaniem formy musi upewnić się czy jest ona właściwie złożona i ściągnięta.
Kursant może zgłosić wątpliwość co do gęstości czy stanu masy lejnej Prowadzącemu.
W trakcie odlewania kursant oznacza prace kartką ze znakiem w jaki sposób podpisuje się na pracach. Pod koniec zajęć wykonane prace podpisuje wyznaczoną farbą od spodu (gdy jest możliwość wyciągnięcia z form), od środka, gdy gliny nie da się wyciągnąć z formy.
Kursant w miarę możliwości stara się wyciągnąć samodzielnie prace z form i obciąć kołnierz z nadlewki.
Pracownia nie odpowiada za źle podpisane/ niejasno podpisane prace.
Prace w ogóle niepodpisane, Pracownia może od razu zniszczyć.
Formy, które znajdują się przy stanowisku do masy lejnej, umieszczone pod stołami są własnością pracowni. Stanowią również własność intelektualną i nie powstały w celach komercyjnych.
Formy znajdujące się na imiennych regałach są własnością kursantów, bądź coworkerów.
Każdy kursant może pod okiem Prowadzącego wykonać własną formę do masy lejnej.
Kursant konsultuje z Prowadzącym kształt, z którego chciałby wykonać formę gipsową.
Formy wykonane w ramach zajęć w Pracowni ATO nie powinny przekraczać maksymalnego wymiaru 20/20/20 cm.
Formy wykonane w Pracowni ATO muszą suszyć się minimum 2 tygodnie przed pierwszym użyciem.
Formy prywatne wliczane są w limit odlewów na osobę na jedne zajęcia.
Formy prywatne pozostawione w pracowni/ nieodebrane przez Kursanta, są trzymane w Pracowni ATO przez 2 miesiące od ostatniej daty uczestnictwa w zajęciach. Po tym czasie przechodzą na własność Pracowni ATO.
Regulamin ATOsfery
I Definicje
ATOsfera - przestrzeń/coworking artystyczny/ceramiczny stworzony przez firmę:
Paulina Górniak ATO Pracownia Plastyczna z siedzibą w Krakowie 30-318, przy ulicy Bałuckiego 7i/16, o numerze NIP 6262879841, reprezentowaną przez Pauliną Górniak.
Coworker – osoba fizyczna pełnoletnia lub osoba prawna korzystająca z oferty ATOsfery.
Lokal – przestrzeń - pracownia - coworking artystyczny/ceramiczny przy
ul. Bałuckiego 5 c/d 30-318 w Krakowie składający się z przestrzeni warsztatowej i magazynowej wyposażonej w Sprzęty.
Sprzęt - narzędzia i urządzenia udostępniane do użytku Coworkera w Lokalu wyszczególnione na stronie internetowej: atopracownia.blogspot.com
Członkostwo - wybrany przez Coworkera abonament uprawniający do wstępu na teren Lokalu i korzystania ze Sprzętów.
Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady przebywania i korzystania z Lokalu ATOsfery.
II Członkostwa / promocje / reklamacje
ATOsfera oferuje 4 typy abonamentów: na 1 miesiąc, 3 miesiące, 6 miesięcy i mini cowork na 1 miesiąc.
Szczegółowa oferta na abonamenty i ich warunki: (tabela). -------->
Aktualne ceny Członkostw znajdują się na stronie:
ATOsfera prowadzi rejestr obecności w celu weryfikacji zgodności zakresu dostępu do ATOsfery z uiszczoną opłatą Członkostwa.
Niewykorzystane dni/wejścia/godziny nie przechodzą na kolejny okres.
W okresie zaplanowanych wolnych dni / urlopu w ATOsferze, Lokal jest niedostępny.
Członkostwo zostanie wydłużone automatycznie o ilość dni zaplanowanego urlopu w ATOsferze.
Promocje cenowe są ustalone przez ATOsferę i mają określony czas trwania. Promocje ogłaszane są za pomocą social mediów oraz w ATOsferze. Promocje kierowane są do poszczególnych odbiorców (stali klienci, nowi klienci, odbiorcy newslettera) i dotyczą zawsze Coworkera, do którego dotarła dedykowana wiadomość.
Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy w przeciągu dwóch tygodni od dnia zakupienia Członkostwa. W przypadku odstąpienia od umowy, Coworkerowi zwracane jest 100% wartości Członkostwa. Środki zostaną zwrócone drogą przelewu bankowego na wskazany numer konta bankowego przez Coworkera.
W przypadku niedopełnienia warunków umowy przez ATOsferę, Coworker ma prawo do reklamacji. Reklamacja może dotyczyć tylko zwrotu całości środków. Coworker ma możliwość złożyć reklamację w ciągu 14 dni od dnia zakupienia karnetu. Coworker ma możliwość złożyć reklamację poprzez e-mail: ato.pracownia.plastyczna@gmail.com. ATOsfera zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w przeciągu 14 dni.
III Zapisy / płatności / rezerwacje
Wybrany abonament Coworker wykupuje poprzez stronę:
Wybrany abonament obowiązuje od daty zakupienia i trwa w zależności od wykupionego abonamentu 1,3,6 miesięcy lub 6 tygodni.
Wybrany abonament opłacany jest z góry za wybrany okres.
Płatność za abonament Coworker wykonuje poprzez system Przelewy24.
Po wykupieniu abonamentu, Coworker może zarezerwować dla siebie przestrzeń do pracy poprzez zakładkę:
(2 przestrzenie na koło garncarskie, 10 przestrzeni do tworzenia = 12 miejsc do pracy).
Płatność za wypały i materiały kupione w ATOsferze, Coworker płaci kartą, przelewem, bądź blikiem na miejscu w ATOsferze.
Coworker gdy potrzebuje faktury VAT za Członkostwo, wypały, czy materiały, zgłasza niezwłocznie po zakupie drogą mailową (ato.pracownia.plastyczna@gmail.com), niezbędne dane.
IV korzystanie ze Sprzętów / narzędzi
Cowerkerzy korzystają ze Sprzętów udostępnionych w ATOsferze wyłącznie na własną odpowiedzialność i zgodnie z ich przeznaczeniem. ATOsfera nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania ze Sprzętów.
Coworker jest zobowiązany pokryć koszty naprawy lub wymiany Sprzętów dostępnych dla Coworkera w przypadkach, gdy konieczność ich naprawy lub wymiany wynikła z faktu posługiwania się danym Sprzętem przez Coworkera w sposób niezgodny z instrukcją obsługi lub przeznaczeniem lub z wyłącznej winy Coworkera.
Coworker posiadający własne narzędzia i/lub urządzenia, materiały, mogą dobrowolnie je udostępniać pozostałym Coworkerom w duchu wzajemnej współpracy.
Nie ma możliwości “pożyczania”, korzystania ze Sprzętów poza ATOsferą.
Lista narzędzi i sprzętów aktualnie dostępnych w ATOsferze znajduje się na stronie atopracownia.blogspot.com.
Samodzielne korzystanie z piecy ceramicznych jest zabronione.
V materiały / wypały / konsultacje
W ATOsferze można kupić podstawowe materiały: glinę, masę lejną, gips, szkliwa.
Aktualna lista materiałów dostępnych w ATOsferze i ich cen znajduję się na stronie: atopracownia.blogspot.com.
Istnieje możliwość wspólnego zamówienia materiałów z innymi Coworkerami.
Coworker własne materiały zostawia w swojej/wyznaczonej przestrzeni magazynowej.
W ATOsferze Coworker może wypalić swoja ceramikę na
biskwit 900*C i
szkliwo na ostro 1250*C
wg cennika wypałów na kilogramy.
Cennik wypałów na kg znajduje się w ATOsferze i na stronie:
Coworker samodzielnie waży przygotowana ceramikę do wypału. Zostawia informację o wadze wraz z przygotowaną ceramiką w miejscu przeznaczonym na odkładanie rzeczy do wypałów.
Coworker ponosi pełną odpowiedzialność finansową za zniszczenie/uszkodzenie pieca, bądź płyt do wypału gdy zastosował źle dobrane materiały i ich zakres temperatur lub gdy niepoprawnie nałożył szkliwo na prace.
Coworker odpowiada za szkody zgodnie z cennikiem umieszczonym na atopracownia.blogspot.com.
Wypał prac trwa ok. 1,5 tygodnia (w zależności od ilości i rozmiaru prac, czas ten może ulec zmianie).
Coworker może wykupić konsultacje z instruktorem (z zakresu technologii ceramiki, materiałów, rzeźby) poprzez platformę:
VI Lokal / przestrzeń / dostępność ATOsfery
Dostęp do Lokalu uzyskuje się po opłaceniu wybranego Członkostwa na czas określony w ofercie.
ATOsfera jest otwarta od 7:00-21:00 od wtorku do niedzieli dla osób posiadających Członkostwo.
Coworker ma nieograniczony dostęp do przestrzeni ATOsfery (w godzinach, dniach otwarcia).
ATOsfera zastrzega sobie prawo do możliwości organizowania wydarzeń w ramach przestrzeni ATOsfery takich jak szkolenia, warsztaty, imprezy okolicznościowe, etc.
Informacja o możliwych ograniczeniach zostanie przekazana Coworkerom poprzez platformę fitssey najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem.
Liczba coworkerów w ATOsferze jest ograniczona ze względu na powierzchnię do pracy i powierzchnię magazynową.
W Lokalu może przebywać jednocześnie maksymalnie 12 osób.
Przestrzeń magazynowa Coworkera (wg zakupionego Członkostwa) jest podpisywana imiennie, beż możliwości dokupienia większej powierzchni.
Po czasie wygaśnięcia Członkostwa, ATOsfera nie przetrzymuje i nie magazynuje zostawionych prac/rzeczy/narzędzi coworkera i nie bierze za nie odpowiedzialności.
Rzeczy prywatne/prace Coworkera pozostawione w ATOsferze po wygaśnięciu Członkostwa, przechodzą na własność ATOsfery.
VII korzystanie z internetu
ATOsfera zapewnia bezprzewodowy dostęp do internetu.
Coworker zobowiązuje się do niewykorzystywania udostępnionego mu łącza w celach niezgodnym z prawem, w szczególności w celu pobierania i / lub udostępniania materiałów niezgodnych z prawem.
VIII przepisy porządkowe
ATOsfera zobowiązuje się dochować należytej staranności w zabezpieczeniu Lokalu, jednak nie odpowiada za rzeczy Coworkera pozostawione w Lokalu.
Coworker Wyraża zgodę na to, aby w celu zapewnienia ochrony mienia oraz osób, ATOsfera była monitorowana, a zapis z monitoringu był utrwalany.
Coworker bierze pełną odpowiedzialność za gości, których zaprasza do ATOsfery.
Coworker wyraża zgodę na umieszczanie zdjęć zrobionych prac, użytkowanej przestrzeni na portalach internetowych ATOpracowni/ATOsfery.
IX prawa i obowiązki Coworkera
Coworker zobowiązany jest do:
Utrzymywania stanowiska pracy w nienagannym porządku,
Posprzątania po sobie stanowiska pracy, z którego korzystał,
Dbania o swoją przydzieloną (imienną) przestrzeń magazynową, sprzątania jej,
Odłożenie na miejsce Sprzętów/ narzędzi, z których korzystał,
Po skończonej pracy, schowania swoich rzeczy na przydzielone mu miejsce magazynowe,
Przestrzegania zasad porządku i zmywania po sobie naczyń, narzędzi,
Postępowania w sposób nie kolidujący z pracą z innymi Coworkerami,
Bezzwłocznego naprawiania wszystkich szkód i zniszczeń powstałych z ich winy i/lub winy ich Gości na własny koszt,
Coworker może zaprosić do ATOsfery gościa, pod warunkiem, że nie będzie stałą pomocą przy tworzeniu
Zachowania poufności o danych innych Coworkerów i ich działalności oraz do nie wygłaszania opinii i komentarzy, które w jakikolwiek sposób mogłyby negatywnie wpłynąć na ich działalność,
Przestrzegania zasad BHP oraz instrukcji przeciwpożarowej,
Dbania o dobrą atmosferę pracy,
Przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu,
Ostatniego dnia przed wygaśnięciem okresu Członkostwa, Coworker zabiera swoje prace, materiały i narzędzia, chyba, że od razu przedłuży swoje Członkostwo wykupując je poprzez platformę fitssey,
Ostatniego dnia przekazania klucza lub/i innych form dostępu do Lokalu ATOsfery,
W przypadku zgubienia klucza, Coworker odpłatnie dostaje kolejny.
W przypadku zniszczenia pracy innego coworkera, do zgłoszenia zaistniałej sytuacji do ATO sfery bądź (gdy zna) osobiście do Coworkera, której pracę zniszczył/uszkodził i po uzgodnieniu zrekompensowania problemu.
Coworker nie ma prawa do:
Odstępowania kluczy, lub/i innych form dostępu do Lokalu ATOsfery osobom trzecim,
Odstępowania lub udostępniania przyznanych przez ATOsferę haseł dostępowych,
Palenia tytoniu na terenie ATOsfery,
Picia alkoholu na terenie ATOsfery,
Korzystania z narzędzi/lub Sprzętów będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
Korzystania z narzędzi/ sprzętów będących własnością innych Coworkerów bez uzyskania ich zgody,
Korzystanie ze Sprzętów poza terenem ATOsfery,
Odstępowania swojej przestrzeni magazynowej innym Coworkerom
Dokonywania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, ulepszeń bądź napraw Sprzętów bez zgody ATOsfery,
Przestawiania / dotykania prac innych coworkerów,
Zapraszania gości na teren ATOsfery w ilości uniemożliwiającej korzystanie z ATOsfery przez pozostałych Coworkerów,
Korzystania z ATOsfery w celach niezwiązanych z działalnością artystyczną lub rzemieślniczą, w szczególności celach mieszkalnych lub towarzyskich bez wyraźnej zgody ATOsfery,
Prowadzenia warsztatów / lekcji dla osób trzecich lub innych coworkerów,
Wprowadzanie na teren ATOsfery jakichkolwiek narzędzi, urządzeń lub innych sprzętów o gabarytach uniemożliwiających lub ograniczających korzystanie z ATOsfery przez pozostałych Coworkerów,
Korzystania na terenie ATOsfery z jakichkolwiek niesprawnych narzędzi, urządzeń lub innych sprzętów,
Korzystania z ATOsfery w sposób lub w celach sprzecznych z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
X współpraca
Coworker ma możliwość nawiązania współpracy z pracownią ATO przy zleceniach na ceramikę. (zgodnie z wykupionym Członkostwem) Warunki współpracy są ustalane indywidualnie z Coworkerem.